2013年9月22日 星期日

我最佩服鄭多燕^^

 
 
 
 
鄭多燕 Jung Dayeon 
 
一個愛美女生絕不感到陌生的名字 (^~*)
 
而我哩....
 
雖不至於把她封做偶像
 
但對她是佩服得五體投地的!
 
她現年 46 歲
 
由13 年前 ( 即 33 歲 ) 開始下定決心減肥後

一直憑運動和聰明飲食方法 keep fit....而且 fit 到爆燈 !




當然...現時她的知名度和財富進帳速度

是令她繼續努力 keep fit 的推動力;

但當初她只是一個寂寂無名的家庭主婦

憑著堅毅的意志力減肥成功寫網誌分享才慢慢為人所追捧 !

當年她也 33 歲了...不是十八廿二

當年她體重約 75 kg...不是少少胖的少婦

而且當年她已生了兩個孩子哩 !!





時下有很多 artists 雖然減肥成功

但不是靠節食...就是靠奇怪的減肥速成法...又或是靠減肥機

而且眼見很多都是時胖時瘦...有些更復胖至原來的胖嘟嘟體型

唯有鄭多燕...

減得其法...減得健康...減得持久

所以哩...

我最佩服鄭多燕 (^o^)

早前在書店看到這本書

翻閱了幾頁便立刻買下 ~~~~

 
 
內容真是很豐富又實用
 
若你也愛 keep fit
 
這本書真是 [ 必 buy ] 的啊 (^~*)
 
 
 
 
 
 









7 則留言:

  1. 好多朋友都跟佢跳到成身大汗黎減肥.... 但我真的未試過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi..hi..小丸子..又見番面喇..你好^^
      就算唔係減肥..跳下都係幾好的運動..都市人日坐夜坐..郁下出身汗排下毒都好吖^~*
      我都有跳..間中啦..haha..真係跳到一身汗咖>.<"

      刪除
    2. 係吖~ 在這裡可繼續聯繫了!!
      我平日做家務已經大汗疊細汗, 所以已經夠運動量, so咪冇跳lor.... :p

      刪除
    3. 你又要返工又要做家務...真係好難搵時間做運動...而且都攰到唔想跳啦~~

      刪除
  2. 太少做運動了
    跟唔到鄭小姐

    回覆刪除
  3. 太少做運動了
    跟唔到鄭小姐

    回覆刪除
    回覆
    1. hello...Lotaitai ^^
      最初跟唔到都唔緊要...每次學一個動作...慢慢就可跟上了...你也可以選一些動作容易的開始呢....大家一齊加油努力呀^~*

      刪除