2013年9月12日 星期四

停不了的 keep fit ^^

 
 
 
 
這個網誌已被擱置一旁很久了....
 
hi..hi..hi..你們還在麼??
 
很懷念那時能在網絡上和一些志同道合的朋友
 
分享自己的 keep fit 生活和瘦身資訊 ^~^
 
橫豎這段時間沒有心情寫食譜
 
哈...不如在這裏 [ 重新出發 ]
 
繼續寫寫我的 keep fit 生活和努力 !!



 
 
雖然沒有寫 Battle with Fat 網誌
 
但我一直也沒有放棄  keep fit
 
沒有任由自己 [ 中年發福 ]....haha
 
調節飲食習慣和內容
 
找出合適自己的運動模式
 
沒有間斷地都是我生活的一部份哩 !!



當然愛美是推動自己持續 keep fit 的原因

但不是最主要和唯一的因素 !

其實最主要的是為了健康~~

um..不如和你分享兩件提醒我要持續 keep fit 的故事吧 !!

早前五月份..我去醫院做婦科身體檢查

當中包括體重管理指引

我當時的體重雖然沒有超標

但體重和 BMI 都是在標準的 upper margin喇 ( 嗚 >.<" )

醫生當時的 advice 是 : 「 你趁後生減番標準 D 啦 ~~~~」

哇哈..我還 [ 後生 ] ( 開心 C..wakaka )

不過..醫生也說得有道理的

年齡越大就越難減....因為新陳代謝率會下降嘛 ^~*

另外...前幾天在巴士站等巴士的時候

我後面有兩位婆婆在談及減重的事

她們一位八十多歲...一位六十多歲

她們都說太肥令身體出現很多毛病

她們都在努力減磅哩 !!

我希望重寫我的 keep fit 網誌

會推動我在磅數上更快達標 !!








14 則留言:

  1. 我最近都都開始為我既體重開始煩惱!我諗住試下跳謝多燕!同埋真係要戒零食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi..Tang C9:
      跳鄭多燕真是相當好的運動..動作容易..但跳完真感到有相當的運動量..通常不方便出外散步我就會跳^^
      其實零食不一定要介晒..吃健康零食啦..一日多餐每餐食少少反而仲有利減肥咖~

      刪除
    2. 說實話戒零食真的很難,食既速度減慢d,同鄭多燕我諗會有效的!齊齊加油!

      刪除
    3. 我都鍾意食零食咖...但太甜太多油的就忍手唔好買啦...仲可以慳錢添...正餐之間食健康一點的零食啦...遲D同你地分享下都好噃 ^~^

      刪除
  2. 哈哈,趁後生要減下,呢個醫生講嘢宦幾啱聽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi..雀后:
      真係好啱聽..令我特別有動力去keep fit..哈哈!

      刪除
  3. 我要日日黎睇~!!!我都要減...仲要減好多~~>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼粉子..多謝你支持^^
      我儲埋好多話題可以分享..希望可以寫密d~~
      大家一齊努力啦..最緊要堅持呀^~^

      刪除
  4. 回覆
    1. 黃師奶..你好勤力跳鄭多燕噃..你都鍾意睇 keep fit blog ?
      多謝你來探我..我會去你網站逛咖^^

      刪除
  5. 加油!
    我也「長期」減肥中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝..Lotaitai ^^
      我好易長肉..所以時時刻刻都同脂肪搏鬥咖..我都係[長期]減肥咖..haha

      刪除
  6. 我想加您條link 到自已板面
    但加了又跳番去kitchen plus 的blog
    有D混亂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝捧場哩 ^^
      若果你加 http://keepfitmrscook.blogspot.hk 可以嗎?
      另外,如果你在這版面click入會員,每次有keep fit 新博文,就會出現在你的閱讀清單內...haha...我踢你入會呀>.<

      刪除