2013年11月27日 星期三

繼續加油

 
 
很久沒有更新了 (>_<)
 
每天要做的事情太多
 
時間總是不夠用似的
 
這就是我間中會 [ 消聲匿跡 ] 的原因囉!
 
不如先談談近況
 
忙還忙....
 
在運動這方面我可沒有偷懶唷 ^o^
 

 
就如昨天吧
 
早上起床後
 
跟鄭多燕跳了十五分鐘的 完美曲線操
 
傍晚也再出外徑步半小時
 
雖然家務 [ 長做長有 ]
 
但寧可暫時撇下出外走動一下
 
運動完心情會舒暢一點哩 (^~*)
 
 
 
 
嗯....想起一件值得高興的事情
 
上星期五和親人茶聚
 
沒見面兩三個月的姐夫說我比前 fit 了
 
呵呵....我差不多天天跟鄭多燕跳舞的功夫可沒白費了啊
 
yeah...yeah (^~^)
 
說真的
 
我跳了一兩個星期後
 
自己也察覺到身形的改變
 
臀部明顯結實了....雙腿也纖瘦了
 
所以我會繼續努力加油跳跳跳
 
最希望是能跳走那可惡的肚腩...wakaka
 
至於磅數方面嘛
 
是蝸牛速度向下調的
 
現在是 50.4kg
 
嘻嘻...也不錯吧....我不貪心的 (^o^)
 
不過...我也同意鄭多燕的理論
 
就是不需太介意磅數的增減
 
反而是看看鏡中自己身形的變化才最準確啊
 
因為有時減了的只是水份
 
而且勤做運動時是會鍛鍊出肌肉
 
而肌肉是比脂肪重的
 
所以有時磅數反而會增加的哩!!
 
 
 


2 則留言:

  1. 我都日日跳嫁, 除咗咁,仲隔日或日日做埋帶氧運動. . 不過跳咗二個月,我一D都唔覺得有瘦到. 體重冇變.可能因為飲食方面冇改變過,所以點做運動都好似冇乜效咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩...你都好勤力噃^^
      磅數冇變唔重要...應該精神會好咗...身形會有D部份FIT咗咖~~

      刪除