2013年10月27日 星期日

先吃蔬菜



曾談過低 GI 食物助瘦身這個話題

希望沒有令你有以下的誤解

   誤解就是:[每逢肚餓時要先吃一條低 GI 能量棒才食正餐]

事實上...

如無必要我也不會隨便吃能量棒

一來價錢不便宜

二來食物本身就有高低 GI之分別嘛 !


當肚餓時又有美食當前可吃的話

只要先吃低 GI 食物

不要使血糖突然升高

也能有助瘦身的 ( ^~^ )

所以哩...

進食按以下順序

由 GI 低的食物開始 ( 亦即是食物纖維豐富的蔬菜 )

就是理想的進食次序~~~~

先吃蔬菜...然後吃含有蛋白質的主菜...才吃碳水化合物



例如先吃沙律...才吃肉....最後吃粉/麵/飯/麵包

哈...這正是一般西餐的出菜次序哩

我覺得吃中餐較難依足這進食次序

但先吃蔬菜卻不難

記住先吃蔬菜喔 !!




 

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀雀后...剛才和家人去吃西餐...頭盤我選日式沙律不要忌廉湯...先吃菜呀^~*

      刪除
  2. 其實減肥健康呢d 真係一大學問~~我家下夜晚會做下運動~日頭又要做工人~我覺得自己運動量好大~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實減肥係為咗健康...想健康地瘦...所以我鍾意研究多D囉^^我咪同你一樣...喺屋企做阿四之外仲會做下運動...都幾攰下咖講真>.<

      刪除