2012年5月23日 星期三

烚蛋 cereal 早餐

節食....

絕對不是有效的減肥方法

很久以前....十幾廿歲的時候吧....

我也有試過節食減肥

雖然磅數是會下降

但有時餓到血糖過低....渾身不舒服

而且一旦回復正常飲食

身體便會復胖哩 !

一日之計在於晨

早餐不可不吃

不吃早餐...

只會令你吃午餐時餓得狼吞虎嚥....吃得更加多哩 !!

OK....來個低卡..又吃得飽飽..營養均衡的早餐 ~~~~




( 1 ) 一杯淡甜的檸檬茶 ~ 用紅茶包加滾水沖的那種 

        加幾片檸檬 , 只加半茶匙糖 ;

        減磅時就不要飲罐裝 / 盒裝檸檬茶 

        即使是低糖那種 , 其實也加了很多糖哩

( 2 ) 低卡 cereal ( 45 g ) + dried cranberries ( 20g ) + 一小盒鈣思寶

         依盒上份量 , 純粹方便計算熱量

( 3 ) 烚蛋一隻 ~ 在家吃蛋作早餐 , 最低卡又方便的是烚蛋

        遲些和大家分享一個不用水煮

        但又十分方便 , 而且還可以控制烚蛋生熟度的蒸蛋方便....

        coming soon ^o^

這個早餐的熱量大概有多少呢 ?

 烚蛋 55 kcal + cereal 165 kcal + cranberries 65 kcal + 鈣思寶 105 kcal = 390 kcal

再加上淡甜的檸檬茶 , 這份早餐的熱量應該是 < 500 kcal

若一天三餐主餐 , 每餐的熱量都大概是 500 kcal 的話

即使午間吃少少低卡零食

每日的熱量攝取量都大概是1500 kcal

( 一般成年女性每天約需1500kcal )

再加上適量運動

就是我與脂肪作戰的策略 !!

~ 參考書籍:營養師的 500 卡瘦身餐....黃凱詩著~
* 此乃我的作戰飲食 *

2 則留言:

  1. 要減肥...營養師俾我嘅餐單只得1500kcal咋!(乖乖)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi,乖乖:
      Thanks for visiting^o^哈..我知你大概幾多磅喇>.<
      如果營養師幫我寫餐單..以120lb計..應該只得1400kcal..咁我唔想減囉..wakaka你都體驗過冇啖好食嘅滋味啦~~我只係一個layman..純粹憑過往能減去廿多磅的經驗..分享一個我覺得可行不損健康又不太唔人道(haha)嘅方法^~^

      刪除