2012年5月22日 星期二

成功個案@晨光第一線

昨天早上

聽 RTHK2 晨光第一線

主持人曾智華分享了一個減肥成功個案

我當然[ 豎起 ]耳朵

聽聽有沒有甚麼 keep fit tips ~~~~

哦....原來就是我的方法

雖然不是甚麼奇方妙法

但也証明了我的方法真是 work 的

um....我要堅持下去

just believe it works!

如你也想知道一個二百多磅的肥嬸嬸

如何能在四個月減掉30磅

快上網聽啦 !!

RTHK2:晨光第一線 21/05/2012 8:00-8:30時段(約8:20)
     
      4 個月減 30 磅的個案


此乃我的作戰貼士*

2 則留言:

  1. How? Do you mind to share it in writing? I tried to listen but could not click on the right section.

    Thanks.
    胖胖sa

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi,胖胖sa:
      That sounds so attractive..right?Haha^o^It would be best to listen cause I agree to all the points about keep fit he mentioned.I can share in writing..maybe a few days later.Stay tuned..ha ^o^

      刪除